Ce trebuie să consumi alimente, vitamine și suplimente alimentare pentru a crește penisul?

Nutriție pentru mărirea penisului. Marirea penisului

De ce alimente cresc un membru

Viața noastră sexuală este ceva ce ne-am dori cu toții să se îmbunătățească. Nu e nicio rușine in a admite asta.

se îmbunătățește erecția după masajul prostatei

Dar există o veste bună, care ar trebui să pună capăt grijilor. Potrivit unui nou studiu, care a fost realizat într-un interval de 30 ani de către oamenii de știință de la Harvard si Universitatea East Anglia, bărbații care au consumat regulat cate un pahar de vin roșu și o mulțime de fructe citrice și fructe de pădure, sau au mancat căpșuni, afine, mere și pere sunt mai puțin predispusi să aibă disfuncție erectilă.

În termeni de cantități, vorbim de doar câteva porții pe săptămână. Dar, nu te teme, pentru că am găsit pentru tine 10 alimente care te vor ajuta să ai erectii mai puternice.

Cele 10 alimente pe care trebuie să le introduci in alimentatia ta dacă doresti să iti mentii penisul tare atunci când lucrurile devin seriose.

Ce trebuie să consumi alimente, vitamine și suplimente alimentare pentru a crește penisul?

Cafeaua Cofeina dintr-o ceașcă de Java stimulează metabolismul, ajuta la circulatia sangelui și ar putea, de asemenea, spori rezistenta prin arderea depozitelor de grasime, oferindu-vă energia necesara care să dureze toată noaptea. Stridiile Da, există un motiv pentru reputația lor sexy. Stridiile sunt bogate in zinc, minerale si vitamina B6, toate fiind vitale pentru testosteron, fără de care ai avea dorinta de sex a unui melc mort.

Dacă gândul la crustacee care alunecă pe gât te face să te gandesti de două ori, poti stimula productia de testosteron cu nuci și semințe. Chili Ardei iute Condimentează viața ta amoroasă cu ardei iute.

Marirea penisului

Dacă fata ta se inroseste dupa ce consumi ardei iute, se datorează vaselor de sânge care se dilată datorită efectului ardeiului iute. Bananele Barbatii adevarati au inimi sanatoase, asa ca mananca banane pentru potasiu, care este bun pentru inimă și circulația sângelui. Asimiland suficient potasiu ajuti la mentinerea nivelului de sodiu sub control, echilibrand tensiunea arteriala, si reducand riscul de probleme cardiace.

Somonul Acizii grași Omega 3 din peștele gras face sângele mai puțin lipicios, ajută la creșterea fluxului sanguin la părțile care contează. Mâncă pește, cum ar fi somon, macrou, păstrăv și ton proaspăt de două ori pe săptămână pentru a menține arterele sanatoase.

Carnea de porc Contrar credintei populare, penisul nu are o minte proprie.

Alimente pentru Erectii mai Mari

Pentru a face un specimen perfect, neuronii trebuie să fie coordonati cu precizie militară. Dacă nu poti să consumi carne de porc atunci îti poti lua vitamina B1 din fasole și pâine din făină integrală. Nutriție pentru mărirea penisului Cireșele sunt pline de antocianină, o substantă chimică care protejează peretii arterelor de stresul oxidativ, ajutând la prevenirea aterosclerozei sau a arterelor înfundate.

Nu ai fantezii cu cirese? Fructele de pădure, sau fructele viu colorate, cum ar fi piersicile, nectarinele și prunele, toate vor mentine arterele netede. Ceapa Acilina, compus fitochimic din ceapă și usturoi subțiază sângele și îmbunătățește circulația sângelui, ceea ce face mai puțin probabil să se coaguleze și să blocheze arterele.

erecție dimineața la 36

Pentru a evita respirația unsexy dupa ce ai mancat ceapa, mestecă pătrunjel sau mentă. Nutriție pentru mărirea penisului Vinul — mai ales vinul rosu — este o mare sursa de antioxidanti fitochimici — rezveratrol, care ajută la deschidere arterelor prin creșterea producției de oxid nitric. Oxidul nitric permite vaselor sanguine să se dilate, iar acest mecanism este similar modului în care funcționează Viagra. Dar, în timp ce mica pilulă albastră functionează numai pe vasele de sange mici, rezveratrolul ajută arterele principale de asemenea.

de ce erecția scade la bărbați

Asigurați-vă că vă opriți la unul sau două pahare de vin — prea mult nutriție pentru mărirea penisului duce la ofilirea temutului. Așa că nu uita sa incluzi terciul de ovăz la micul dejun!

Cum afecteaza Masturbarea cresterea Masei Musculare ?

Write a Comment Adresa ta de email nu va fi publicată.